Маю негативний досвід спілкування з цією компанією, та відмову у замовленні скляних дверей в приватний будинок. Свою відповідь замірщіки-монтажники-менеджери-співвласники мотивували тим, що мають багато замовлень та не будуть зі мною працювати, адже ми вже звертались в іншу компанію та отримували від них комерційну пропозицію, що ми місяць не давали відповідь по кінцевому рішеню. Шановні власники, данної компанії, хочу сказати, що хамство не найкраща людська риса! І в той момент, коли я остаточно вирішила замовляти продукт у вас, чую у відповідь насмішки та презирство. Ви не маєте права оцінювати матеріальне становище клієнта. Зрештою, ми з вами не укладали ніяких попередніх угод та домовленностей під підпис, щоб ви могли виставляти мені претензії, в разі не виконання зобов"язань! Ваш замірщік тільки виїхав на об"єкт та надіслав комерційну пропозицію на електронну пошту клієнта. Як висновок: за клієнта ви не боретесь, навіть, якщо він хоче сплатити вам гроші за продукт, ви відмовляєтесь (рахую це якоюсь особистою образою вашого замірщіка Романа). Прична відмови - неадекватна, навіть у випадку, коли клієнт згоден зачекати замість обговоренних двох тижнів - чотири. Дуже некомпетентно, як для людей, що працюють в сфері торгівлі! Шановний пане Андрію та його брат Романе (зі слів цих двох панів) успіху вам не бажаю, а от навчитись вести ділові переговори було б бажано!
15 нояб. 2017 г., 16:19
ОтветитьПожаловаться на спам