За даними дослідження РБК.Research `Роздрібні мережі з продажу меблів і меблеві торгові центри в Росії, 2011 р.` цільовою аудиторією меблевого рітейлу в нашій країні є майже половина російських споживачів. У 2010 році частка активних покупців меблів зросла з 46,9% до 48,2%. За видами меблів російські споживачі найбільше воліють купувати меблі для спальні, кухні, дитячій, вітальні. У цілому, меблі оновлюється більшістю російських споживачів 1 раз на рік (47,7%).
Згідно з прогнозами РБК. Research в 2011 році динаміка внутрішнього споживання меблів на російському ринку меблевого рітейлу виявиться позитивною. Основним драйвером зростання ринку як і раніше виступають споживачі, які придбали нове житло, різні види комерційної нерухомості і займаються обробкою внутрішніх приміщень.
Самим впізнаваним брендом на російському ринку є шведський меблевий концерн IKEA. В умовах конкуренції, що посилюється, вітчизняні виробники орієнтуються на виробництво меблевої продукції, яка не поступається за рівнем якості європейським стандартам.
http://marketing.rbc.ru/
Lars Christensen
47,7% російських споживачів здобувають меблі 1 раз на рік
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
+380 44 237 XX XX +380 44 592 6444
4 вер. 2023 р.
24 бер. 2023 р.
26 груд. 2022 р.
23 груд. 2022 р.
21 вер. 2022 р.
19 лип. 2022 р.
1 лип. 2022 р.
30 черв. 2022 р.
21 черв. 2022 р.