З 14 по 17 березня 2012 року в МВЦ в Києві по-домашньому гостинно відкриє двері Міжнародна спеціалізована виставка-тренд PRIMUS: HOME TREND 2012 - нова колекція модних ідей і свіжих тенденцій в облаштуванні й оздобленні будинку. Погодьтеся, у наш час мода в облаштуванні житла живе за тими ж законами, що і fashion-дизайн. Перш за все, в тому розумінні, що кожен сезон всі її напрямки повністю оновлюються. Для того, щоб виробники домашньої начинки і оформлювачі інтер`єрів не губилися в усьому різноманітті сучасних стилів, щороку проводяться інтер`єрні виставки та салони. В Україні найбільш чуйно вловлює зміна тенденцій і знайомить з ними фахівців Міжнародний проект PRIMUS: HOME TREND. Крім того, саме тут отримують путівку на внутрішній ринок світові модні віяння та інтер`єрні напрямки.
У весняному вінку київського PRIMUS: HOME TREND 2012 гармонійно переплелися VI Міжнародна спеціалізована виставка домашнього та готельного текстилю «ПРИМУС: ТЕКСТИЛЬ», Х Міжнародна спеціалізована виставка посуду і кухонних аксесуарів «ПРИМУС: ПОСУД», IX Міжнародна спеціалізована виставка подарунків та сувенірів «ПРИМУС: ПОДАРУНКИ» і IX Міжнародна спеціалізована виставка предметів інтер`єру та декору «ПРИМУС: ДЕКОР».
Міжнародна виставка-тренд PRIMUS: HOME TREND вносить вклад в розвиток української економіки, сприяє зміцненню міжнародних зв`язків і, підвищуючи якість життя, робить її гарною. Своїм експонентам вона надає унікальну можливість для демонстрації і просування продукції. У той же час, відвідавши цей захід, фахівці з усіх регіонів України, багатьох країн Європи та СНД отримують тисячі свіжих контактів та укладають контракти на постачання товарів та послуг. Під час роботи конференцій, «круглих столів», семінарів, презентацій, консультацій та майстер-класів, які проводяться в рамках ділової програми PRIMUS: HOME TREND, експоненти і відвідувачі виставок отримують актуальну інформацію про тенденції розвитку галузі та нові тренди, кон`юнктурі ринку, нових технологіях і матеріалах.
Керівник проекту, Інна Задорожня, вважає, що неповторним шармом та виключної затребуваністю виставка-тренд PRIMUS: HOME TREND зобов`язана брати участь у ній закоханих у свою справу людей, а також її комплексності і прагненню заглянути в майбутнє. Адже для того, щоб вдихнути в проектований інтер`єр душу, всі його складові: планування та стиль, домашній текстиль, кухонний посуд і начиння, сувеніри та аксесуари, декоративні елементи і колірна гамма повинні втілитися в органічне житловий простір, стати будинком, в якому можна буде жити комфортно.