«Зростання продажів демонструє, що люди в усьому світі цінують нашу концепцію хорошої якості, продуманості продуктів за низькими цінами», - коментує президент і генеральний директор Peter Agnefjäll.
Найвищі показники зростання по регіонах були у Росії та Китаю. Значний прогрес намітився в Північній Америці. Південна Європа все ще перебуває під впливом економічної кризи.
Додатково в компанії виділили важливий напрямок - економія споживання електроенергії. За цей фінансовий рік компанія продала 20 млн. енергозберігаючих світлодіодних продуктів. Розвиваючи цю тенденцію надалі, ІКЕА має намір до 2016 року конвертувати всі освітлювальні продукти на світлодіодні. У компанії впевнені, що стійкість не повинна бути предметом розкоші.
Подготовлено по материалам www.ikea.com.