Традиційна осіння виставка в Бад Зальцуфлені - це місце презентації німецьких компаній, більше 90% з яких представляють себе виключно на цьому ярмарку. Втім, і інші європейці активно просувають свою продукцію саме на виставці MOW. Так, цього року найбільше стендів представили меблевики з Польщі - 27 стендів, Голландії - 23, Данії - 17, Італії - 15.
Особливим чином було відзначено присутність на меблевій ярмарку стенду України, де були представлені зразки продукції українських виробників. Ініціатива участі у виставці MOW-2014 належала компанії «Термопал», найбільшому українському постачальнику матеріалів для виробництва меблів. За словами директора ТОВ «Термопал» Миколи Вікнянського, ідея представити вітчизняну меблі на ярмарку в Німеччині пояснюється просто - в нинішній ситуації необхідно рухатися вперед і освоювати нові ринки збуту: «Складна ситуація в країні - це ж не тільки політична криза. Це падіння продажів за традиційними каналами збуту. Сьогодні ми всі в одній зв'язці - і постачальники комплектуючих, і виробники меблів. Ми - компанія-імпортер, у нас існують безпосередні зв'язки з операторами ринку з інших країн. Це і стало поштовхом для реальних дій. Зараз говорять про євроінтеграцію, і ми зрозуміли, що у нас не залишається іншого виходу, як почати євроінтеграцію з себе і своєї продукції».
Ідея виправдала себе сповна. Оформлений в національному стилі стенд України привертав до себе увагу як учасників, так і відвідувачів виставки. Втім, інтерес викликала не тільки напис UKRAÏNA. На стенді були представлені зразки різної меблевої продукції - спальні, вітальні, передпокої, окремі елементи декору. Багато учасників ярмарки відзначали високу якість та сучасний дизайн українських меблів.
«Ми були приємно здивовані інтересом, виявленим з боку європейських компаній. Звичайно, ми постаралися зробити стенд і меблі максимально європейськими, і в той же час не забути про національний колорит. Тому на нашому стенді гордо стояли українські прапори, а стіни прикрашав знайомий усім українцям червоно-чорний візерунок вишиванки. Проте, було багато результативних зустрічей з тими, хто не просто розглядав українську експозицію, а висловив конкретний інтерес - що ми можемо запропонувати, в яких напрямках може складатися ділове співробітництво» - поділився враженнями менеджер компанії «Термопал» Вадим Спиридонов.
Участь у виставці MOW-2014 показала - українські меблі цілком конкурентноспроможні. За словами Вадима Спиридонова, сьогодні основними суперниками в сегменті бюджетної продукції є польські компанії, недарма вони представили на ярмарку широкий спектр своєї продукції. Саме тому український стенд привернув увагу багатьох учасників - наші меблі виявилися гідною альтернативою тому, що виробляється в Польщі, вважає директор компанії «Термопал» Микола Вікнянський:
«Головною метою нашої участі у виставці MOW було бажання заявити на весь європейський меблевий ринок про існування України як країни-виробника якісних і недорогих меблів. Саме тому ми прийняли рішення просувати в Європі фабрику під брендом UKRAÏNA, щоб у європейських закупівельників склалося чітке думку про те, що Україна - країна меблевих фабрик, а не тільки регулярна героїня новинних випусків».
Українські меблі на ювілейній виставці MOW в Бад Зальцуфлені
+380 482 37 XX XX +380 482 373 733
+380 482 37 XX XX +380 48 728 7820
25 вер. 2015 р.
31 серп. 2015 р.
17 серп. 2015 р.
17 лип. 2015 р.
26 трав. 2015 р.
23 лип. 2014 р.
20 черв. 2014 р.
13 черв. 2014 р.