Asahi Glass Company протестувала нове скло для відображення інформації
www.impresedilinews.it

Asahi Glass Company протестувала нове скло для відображення інформації

Asahi Glass Company протестувала нове скло infoverre ТМ, яке являє собою РК екран на поверхні скла. Скло використовували для створення мультимедійних столів в японському павільйоні виставки Expo Milano 2015, яка проходить з 1 травня по 31 жовтня 2015 року. Infoverre відіграє роль інформаційної стійки, на яку проектуються інформація і зображення.

Рідкокристалічний дисплей приєднують безпосередньо до поверхні. В описі зазначено, що його можна також встановлювати на існуючі скляні поверхні. Для цього використовують спеціальну смолу. І видаляється він без пошкодження скла.
У продажу дисплеї 42, 46 і 55 дюймів. Співвідношення сторін 16:9. Діапазон робочих температур 0-40 °C.
Екран на 55 дюймів з розмірами 1288х759х35 мм важить 25 кг.

Як приклади застосування розробники виділяють цифровий інформаційний щит і реклама для комерційних об'єктів, державних установ. Також говорять про те, що infoverre знайде свою нішу в архітектурі і дизайні.

Продукт був випущений в лютому 2015 року. AGC вперше представила інформаційні екрани під час Тижня дизайну в Мілані.
+380 44 237 XX XX +380 44 237 2567
+380 44 237 XX XX +380 44 592 6444
Ідентифікатор: 2307