Меблеві компанії ознайомилися з вподобаннями ізраїльтян
Олена Сердюк 3 серпня 2018 р. о 17:14
Меблеві компанії, які прийняли участь у торговій місії до Ізраїлю, провели переговори з потенційними партнерами та вивчили тренди та смаки ізраїльтян.
Серед особливостей виділили:
- любов до природних елементів в декорі;
- відреставровані старі меблі, котрі несуть в собі «ностальгію»;
- в пріоритеті кольори та текстури для створення «теплої» атмосфери;
- серед вподобань — відтворення «морської» теми: блакитні кольори, пісок, прозорі меблі;
- модно використовувати «базові» матеріали: бетон, дерево, метал, скло.
Українським компаніям радять звернути увагу на те, что в Ізраїлі меблі не являються предметом розкоші. Успішною буде функціональна продукція з конкурентними цінами.
Читайте також:
Українським меблевикам допомагають просуватися на ринок Ізраїлю
Торгова місія до Ізраїлю пройшла на фоні підготовки підписання Угоди про вільну торгівлю між країнами і була профінансована ЄБРР. Серед меблевих компаній, які взяли участь у поїздці, були:
- Atelier Lilu — дизайнерські дитячі меблі;
- Elizabeth de la Vega — м’які меблі;
- MIRT — класичні та контемпорарі інтер’єрні меблі;
- TopArt — класичні та сучасні меблі з натурального дерева;
- Vavilon — дизайнерські меблі на замовлення;
- АГТ Плюс — меблеві фасади, міжкімнатні двері, стінові панелі;
- Ескада-М — виробник шпонованих плит;
- Павлик — столи та стільці.