Британська мережа товарів для дому John Lewis & Partners, яка має 51 магазин, підготувала звіт, який показує як використовують вітальню англійці. Він ілюструє як змінюється використання цього простору і що купується для його декорування.
Було опрошено 3409 англійців, але світ глобалізується, тому інформація буде цікава в Україні.
Більше половини респондентів найбільше часу проводять у вітальні. Майже вдвічі більше, ніж проводять час на кухні.
Основним видом діяльності є перегляд телевізійних програм (96% опитаних). Дослідженнями виявлено 25 інших видів діяльності. Наприклад, за останній місяць 68% опитаних спали у вітальні, 63% розважалися, 27% прасували, 21% займалися манікюром, 19% працювали, 19% займалися танцями, 13% перевдягалися, 12% робили фізичні вправи, 9% наносили макіяж, 6% медитували і 5% готували коктейлі.
У відповідь на використання вітальні під робочу зону, попит на офісні стільці змістився. Покупці шукають стильні рішення, але які не виглядають як нові офісні меблі. Продаж стільців із дерева (не металевий каркас) вкритих тканиною (замість пластика) збільшується на 125% на рік. Люди хочуть мати зручні меблі для роботи, але які не виглядають робочими.
Близько половини покупців (48%), які планують відремонтувати вітальню, хочуть бути більш сміливими під час вибору. За минулий рік майже третина покупців придбала латунні, мідні, оксамитові або мармурові предмети для вітальні, а рожевий замінив сірий як основний нейтральний колір.
Вітальня — найбільше змінюваним простором протягом останніх п’яти-десяти років. В архітектурному плані найчастіше вітальні роблять відкритими, тому попит на модульні дивани зростає. Вони ідеально підходять для відкритих просторів. Шкіра більше не є єдиним варіантом для практичного дивана. Продаж диванів із тканинним покриттям стійким до плям збільшився на 23% за минулий рік.
Клієнти John Lewis & Partners також обирають новітні технології: попит на розумні динаміки збільшився на 35% за рік; продажі стандартних штор впали на 20% в порівнянні з минулим роком, оскільки обирають «розумні» або «важкі» штори.
В останні роки покупці більш сміливі під час вибору кольору для віталень, але все одно хочуть організувати затишний і практичний простір.