На противагу «Чорній п’ятниці» IKEA запускає акцію #BuyBackFriday. Компанія пропонує клієнтам продати назад небажані меблі IKEA. Подія спрямована на сприяння сталому споживанню на відміну від масових закупівель непотрібних товарів у «Чорну п’ятницю».
IKEA Retail купуватиме непотрібні меблі у 27 країнах із 24 листопада до 3 грудня. Україна, швидше за все, не братиме участь в акції. Додаткової інформації щодо анонсованої акції на вебсайті компанії в Україні та на сторінці «IKEA Україна» у Facebook немає.
Придбані меблі будуть перепродані, а все, що не вдасться перепродати, перероблять або передадуть спільним проєктам для допомоги найбільш постраждалим від пандемії COVID-19.
«Замість того, щоб у цю Чорну п’ятницю купувати речі, які не потрібні, ми хочемо допомогти клієнтам дати друге життя своїм меблям, замість того, щоби робити імпульсні покупки», — зазначає Піа Хайденмарк Кук (Pia Heidenmark Cook), директорка з питань сталого розвитку Ingka Group (IKEA Retail).
Кожен, хто продасть непотрібні товари, отримає ваучер IKEA зі знижкою на щось необхідне.
Читайте ще: IKEA стартувала в Україні з онлайн-магазину
Меблевий гігант працює в Японії за подібним принципом. IKEA Retail Japan дає змогу клієнтам продавати меблі назад IKEA для перепродажу. Упродовж першого року назад було продано понад 3500 товарів. Ця схема допомагає клієнтам подолати проблему, що робити з предметами, які все ще мають цінність, але більше не потрібні.
А в Бельгії IKEA Retail Belgium урізноманітнює варіанти для надання меблям другого життя: перепродаж вживаних меблів, оновлення, ремонт, повернення та пожертвування на благодійність.